create your own banner at mybannermaker.com!
Make your own banner at MyBannerMaker.com!

Nov 14, 2010

^_~ Berkebun ^_~

Hari ini aku berkebun bersama-sama dengan bapaku, Mohd Ma'asum bin Kamso. He is a great father. I LOVE HIM! <3 <3 <3 .

Kami berkebun di belakang rumah sewa bapaku di Taiping. Ayahku memotong rumput menggunakan mesin rumput manakala aku pulak hanya supply everything that he needs such as water, spanner, and etc.

Kami bertolak jam 10 dan balik jam 4 petang. Penat memang tidak terhingga sehingga walaupun telah mandi, air peluh masih terasa di badanku.Aaaargghhh..rimasnya!...We had lunch at a stall near bomba station. Nice...=))...

Memang pelik dan seronok apabila aku melihat gelagat ibuku yang sudah tidak tentu arah lagi. Bayangkanlah dia terpaksa berjalan-jalan di sekitar Taiping untuk menghilangkan perasaan bosannya apabila beliau terpaksa menunggu bapaku habis memotong rumput.

Firstly, she went to public library. Dah lah ramai / padat dengan budak SPM totally ladies tambahan pula ibuku berasa sangat mengantuk ketika itu apabila baca buku 'Tentang Solat'.

Secondly, she went to 'tudung' stall nearby there. She bought some 'tudung'. Last but not least, she went to Jusco.

Alangkah gembiranya aku apabila dia membelikan aku sehelai BAJU KEMEJA T with black and grey stripes. Bestnyeeerrrr.....=)) GMV! GMV! GMV! Mahal kowt! Entahlah..?? Mulalah abahku menasihati ibuku tapi ibuku buat dunno jew...... haha...xD Lepas itu, kami pon balik rumah di Penang....

Salam....thanz....JUZ COMMENT...=))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...