create your own banner at mybannermaker.com!
Make your own banner at MyBannerMaker.com!

May 29, 2010

K.I.N.I

K.I.N.I
aku kesali dan insaf setelah apa yang telah 'ter'jadi terhadap diriku yang kecil molek ini....
adakah aku terlalu bangga dengan keputusan peperiksaanku yang lepas iaitu pada tahun lepas.....??

dan
inilah kesannya yang telah terjadi pada diriku sejak belakangan ini.....

Minta maaf IBU!

Minta maaf ABAH!

aku menyesal pada mereka kerana kau telah mengecewakan mereka.........
dengan tidak mendapat straight 8A's dlm UP-1 yg lalu....
adakah ini kesilapanku kerana terlalu leka dan asyik melayari internet sahaja dan bukannya mengulangkaji pelajaran...??
asyik dengan menonton televisyen sahaja.......
ataupun main bola sepak sahaja......
adakah ini sebabnya aku gagal membanggakan mereka berdua...??

aku ter'pinga-pinga' menanti sebuah jawapan yg sudah semestinya tidak kesampaian.....

'curious'.......

Masyaallah!
Astarghfirullah!

aku menyesal sungguh.......:(

Aku bertekad dan berjanji akan membanggakan dan mengkagumkan mereka dengan pencapaianku dlm peperiksaan pertengahan tahun, percubaan P.M.R dan paling PENTING! sekali ialah P.M.R..!!!

INSYALLAH!!

Salam sayang dan hormat
F4R1D
~~.....:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...