create your own banner at mybannermaker.com!
Make your own banner at MyBannerMaker.com!

May 31, 2010

Hari I.N.I

Exam pertengahan tahun hari telah pon berlalu dengan sebegitu sahaja. Kawan-kawanku hari ini agak liar dan amat seronok setelah alami pressure dan tekanan selama seminggu. Hari ini juga diibaratkan sebagai hari yang paling gembira dan terhebat buat diriku ini.Aku tertanya-tanya mengapa hari ini mengembirakan diriku..???? Walaupun exam pertengahan baharu sahaja tamat tetapi P.M.R masih menunggu pencalon-pencalonnya termasuklah diriku ini. Adoi hai..........<_> Perkara ini amat merisaukan diriku.'TAKUT' rasanyer..............^_^

REMEMBER!!! 'P.M.R' 'Just around the conner'

Sejurus aku pulang ke rumah, aku terus membuka Facebook ataupun blog aku ini untuk meluahkan segala isi hati terhadap kedua-dua high technology ini.Aku duduk di hadapan komputer sambil minum jus oren. Oit!!! Sedap giller kowt....... HAHA, rasanyer blogreader akan terliur. Kesiannyer............. Sambil blogging dan main Facebook, aku juga tidak ketinggalan untuk melengkapkan folio sejarahku yang masih tergendala. Aduh! rasa sengal-sengal pulak badanku ini. Ha'alah, kan mesti menyiapkan folio ini.

Setelah tiga jam kemudian (7.00p.m.)

Aku meluangkan sedikit masa bersama keluarga dengan menonton rancangan televisyen yang kami gemari. HEHE........time ni la perkara yang NAK aku cerita telah berlaku. Ok, mcm nie. Sedang kami khusyuk menonton tv, tiba-tiba emak aku melompat-lompat kerisauan dan terus menanggalkan kain pelekat. Kami semua kehairanan mengapa ibuku melompat-lompat....??? Mengapa hah..??? Rupa-rupa seekor LIPAS yang agak besar telah masuk ke dalam kain pelekatnya. Geli hati kami dibuatnya. HAHA lawaknyer.......:)Tau x ? bukan 2 sahaja, ibuku jugak menjerit-jerit ketakutan. HEHE........<~> tanpa buang masa, bapaku pon terus menjentik dan membuang lipas tersebut. Itulah perkara yang amat melucukan bagiku.

Tepat jam 2100,

Aku dan bapa menonton rancangan kegemaran kami iaitu Tennis Tournament French Open. Perlawanan tennis adalah antara Hanescu dengan Federrer. Federrer won this tournament. Hooooooray.......... seronok giller kerana Federrer ialah my favourite tennis player.

GO Federrer!!!

Memang best menonton bersama bapaku kerana pelbagai reaksi telah kami tonjolkan bersama. 'This time is the best time for we 2 get more closer'.Sejurus tamat tournament tennis tersebut, aku pon mengulangkaji sedikit pelajaran agar aku tidak lupa pada masa yg akan datang.

HAHA!! This is my best day for this week. Ok. That's me........

Salam sayang dan hormat
F4R1D.........
~...:)..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...