create your own banner at mybannermaker.com!
Make your own banner at MyBannerMaker.com!

Feb 1, 2011

Fuhh...Penat Giller....hah!!



Assalamualaikum, semua! Apa kabo, kata orang Perak, hang Sihat tak, kata orang Pinang dan sebagainya. Laparlah sekarang nih!! Nak buat macam mana huh...??? Kalian dah makan ker..??? Jom kita baca dan menghayati rintihan si blogger ini iaitu "Fuhh....Penat Giller....hah!'


Pada hari, terdapat banyak yang telah berjaya dilaksanakan oleh diriku. Firstly, aku telah pergi ke sekolah "PFS" untuk mengambil markah-markah Kokurikulum daripada Penolong Kanan Kokurikulum iaitu Puan Noorbaini. Seperti yang telah dijanjikan kami semua termasuk aku telah diberi markah-markah Kokurikulum untuk dibawa ke MRSM ataupun Sekolah Berasrama Penuh MCKK, sekolah yang akan saya terokai minggu hadapan kelak, insyaallah..amin. Fuhh, agak lama jugak kami menunggu di bilik kokurikulum. Akhirnya dapat jua.


Lastly, aku dan rakan-rakanku pergi bermain futsal di Gelugor. Wah! saat ini amat best untuk diceritakan bersama, betul tak!! kata diri sendiri. Permainan futsal ini diuruskan dan diselenggarakan oleh kawan baikku iaitu Muhammad Firdaus bin Azeez. Thanks, BRO!!! Aku terhutang budi pada kau!! Nak tau tak..??? Team aku hanya menang satu perlawanan sahaja daripada lapan perlawanan yang telah disenaraikan oleh si dia 
(firdaus azeez). Kami menangpun hanya mendapat 2 points sahaja dan yang lain kosong!! "0". Haha, itu yang tak disangka-sangkakan, betul tak!! kata diri sendiri. Team Afiq telah memenangi 'game futsal' ini. Kami semua bermandi peluh sehingga boleh kelihatan baju masing-masing melekat pada badan sendiri. Haha....'that's true!!! Tetapi apa-apapun kami semua termasuk aku berasa sangat seronok dan gembira dapat bermain futsal antara satu sama lain. Pada akhir perlawanan, aku telah mengambil beberapa gambar untuk dijadikan sebagai kenang-kenangan bersama rakan-rakanku di "Penang Free School". Thanks. geng!! for that ENJOYMENT!!!




JOM KITA TINJAU GAMBAR-GAMBAR ITU :














































Setakat ini sahaja rintihan buat si blogger,
Salam Sayang,
Salam Hormat,


FARID HAFIZ

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...