create your own banner at mybannermaker.com!
Make your own banner at MyBannerMaker.com!

Dec 1, 2010

^_~ Warkah Buat Kak Long ^_~



Kak Long!

Kak Long!

Kak Long!

'Semoga selamat memulakan perjalanan itu', kata mak.
'Jangan main-main ketika dalam perjanan yang jauh itu', kata aku.
'Kalau letih, berehatlah dahulu ataupun "shift" driver dengan Din', kata bapaku
'Moga-moga kak long selamat dalam perjalanan yang jauh itu', pesanan daripada kak ngah dan kak cik.




Mentang-mentanglah dah habis exam tuh, janganlah seronok sangat. Id (panggilan buat diriku dlm keluarga) sebenarnya berharap kak long dan Din selamat sampai di Pinang hendaknya. Amin. Id juga berharap agar perhubungan kak long dengan Din berpanjangan hendaknya. Amin.

'Id tanya sikit boleh tak...???'
'Susah tak exam tuh..??'
'Harap-harap dapat good result and make your parents pleased with your results ok!...=))', kata aku.
'Bila kak long nak 'start' perjalan jauh tuh...???', kata aku.

Sebenarnya, dalam warkah ini ditulis hanya untuk kak long tersayangku yang kini berada di 'Highway North-West' dimana dalam perjalan dari Johor Baharu ke Penang untuk pulang ke rumah dalam cuti semester ini selama sebulan, maybe..???




'Kak long, jangan lupa bawa 'laptop' ok', kata aku.
'Din, jaga elok-elok kakak tersayangku'

Insyaallah, semua akan berjalan dengan lancar. Amin.









SALAM SAYANG dari aku, Farid Hafiz...<3 <3 <3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...